Облачный VPS сервер
 
   Plan B!   
   Teenused       Portfolio       Internetiturundus       Kontakt       Tellimusvorm!   
          
 
Pealeht Plan B!
PlanB!

Kuidas kõige mõjusamalt teha koostööd reklaamiagentuuriga. Kõige sagedamini esitatavad küsimused.

Meie koostöö efektiivsuse ja kasulikkuse tagamiseks tutvuge alljärgnevate punktidega. Aitäh!

  1. „Töötame kiiresti, kvaliteetselt ja mõistliku hinnaga.” Valige neist kolmest mis tahes KAKS näitajat.
    Paljud firmad väidavad, et suudavad teha kõike samaaegselt nii kiiresti, kvaliteetselt kui odavalt. See on kindlasti kiiduväärt püüe, kuid ometi eluvõõras. Kogemused näitavad, et kiirtellimuse täitmine on kulukas – kui teha kvaliteetset tööd. Kuna keegi ei taha ju tegutseda kahjumlikult, siis on kiire ja odav töö pahatihti halva kvaliteediga. Kvaliteetne ja odav töö nõuab seevastu rohkem aega, sest odava hinna tõttu ei tehta seda esmajärjekorras.

  2. Kui olete pöördunud abi saamiseks reklaamiagentuuri poole, siis tähendab see, et olete enda reklaamimise usaldanud professionaalidele, kes teavad, mida teevad. Kui te ei mõista, miks reklaami kujundus on just selline nagu ta on, siis küsige ja teile selgitatakse. Võite olla päris kindlad, et kõik tehtu teenib parima tulemuse saavutamise eesmärki ning tulemused ei lase end kaua oodata.

  3. Koostöö reklaamiagentuuriga nõuab tellija usaldust agentuuri vastu. Samas on teil alati õigus küsida ja tehtud töö kohta arusaadavaid selgitusi saada. Kui suhtute eelarvamusega ega usalda „igasuguseid reklaamivendi”, siis pole mõtet koostööd alustada.

  4. Reklaamiagentuuri töö eesmärk on müüa teie kaupa või teenust tarbijale. Teie tellijana ja meie reklaamitegijatena oleme selles protsessis partnerid. Olukord, kus reklaamifirma peab püüdma veenda teid reklaami vajaduses, on üheselt ebaefektiivne.

  5. „Soovime korraldada järgmisel nädalal reklaamikampaania. Kas võtate enda peale?”
    Sellisele küsimusele anname reeglina kaks vastuse varianti:
    A)  Raskeks läheb, sest tulemusliku reklaami ettevalmistamiseks jääb ajast puudu. Nii lühikese ajaga ei saa osta ega broneerida vajalikke reklaamipindu, ning kannataks reklaami effektiivsus. Lõppkokkuvõttes ei jääks te ebakvaliteetse tööga rahule.
    B) Kui meil on tööd palju ja hulk muid kliente ootab oma järjekorda, siis tähendab lühike tähtaeg seda, et teenus läheb teile tunduvalt rohkem maksma. Öösiti töötamine on kahjulik agentuuri töötajate tervisele. Kuid põhimõtteliselt on see iseenesest siiski võimalik.

  6. „Te joonistasite mulle mingi täiesti tavalise pildikese ja küsite sellist raha!
    Sellise oleksin ma võinud isegi valmis vorpida!”

    Pöörake tähelepanu punktidele 1 ja 2. Kõik öeldu kehtib mitte ainult piltide suhtes, vaid laieneb kogu reklaamiagentuuri toodangule. USA Kaitseministeerium käis välja mitu miljonit dollarit armee uue lipukirja eest. Miks siiski nii suure summa? Ja seda kõigest ühe lühikese lausekese eest! Asi on selles, et ainuõige, unikaalse lahenduse ja end müüva idee leidmine, mis tagab soovitud tulemuse, võtab palju aega, jõupingutusi ja vahendeid. On ammu tuntud tõde, et kõik geniaalne on lihtne, kuid kaugeltki mitte odav.
    Seda kinnitab ka geniaalsuse valem – 95% tööd pluss 5% annet.

  7. „Kui palju maksab kodulehekülje kujundus?”
    Püüdke ette kujutada, et tegelete sõiduautode müügiga. Meie agentuuri direktor tuleb teie juurde ja ütleb: „Ma tahan ilusat ja head autot. Kui palju see maksab?”. Kindla peale vastate, et ei saa seda täpselt öelda, kui te ei tea täpselt, mis marki autot ta soovib, millise võimsusega peab olema mootor, kui suurt pagasiruumi ta vajab jne. Seepeale kostetakse teile, et: „Ma tahan lihtsalt ilusat ja head autot! Mis siin teada on?!” Sellise jutu peale hakkate kindlasti veidi närvitsema. Nüüd siis kujutage endale ette meie võimalikku reaktsiooni küsimusele: „Kui palju maksab flaieri (kalendri, veebilehe, bukleti vms) tegemine? Tähtis on ainult, et see oleks ilus ja hea!”.

    Kui teil on ligilähedanegi ettekujutus sellest, mida ja mis kujul soovite, siis aitab see teil kokku hoida nii aega ja raha kui ka närvikulu. Iga hinnapakkumine sisaldab tervet hulka tingimusi ja parameetreid, projekti eelarveline maksumus on neist üks.

  8. „Mul on 15 000 krooni firma tegevuse alustamiseks. Soovin teha reklaamikampaania. Kas võtate teha?“
    Kõike võib teha. Reklaamimaailmas selles suhtes piirid puuduvad.Kuid tänapäeva kallinevas maailmas tekib küsimus: Mida selle eest saab?
    Selle eest võib saada  küll vähe, kuid kui paigutada  see vähene õigesse kohta , õigel ajal ,siis ei teki selle effektiivsuses kahtlustki. 

  9. „Mulle tundub, et plakatil kujutatud mees peaks vaatama paremale poole.
    Ja veel parem, kui ta oleks pidžaamas ja seisaks elevandi seljas. See oleks palju originaalsem!”

    Mis siis ikka – eks avage oma reklaamiagentuur või disainistuudio. Oleme alati valmis kuulda võtma asjalikke märkusi, kui need on suunatud reklaami edukuse tagamisele. Originaalsus pole aga kaugeltki alati edu pant.

  10. Leiame, et mõttekas on üksnes kvaliteetse reklaami loomine. See on ka teie huvides. Vilets reklaam ei anna soovitud tulemust ja klient ei jää sellega rahule, aga meie ei taha klientidele pettumust valmistada. Rahuolematu klient maksab vähem ja päris kindlasti ei pöördu enam kunagi meie poole. Seega tagab teie rahulolu ka meie edu.

  11. Reklaamiagentuur näeb teie äri värskema ja objektiivsema pilguga. Meie vaatame teid kõrvaltvaatajana, kuna oleme ühtlasi teie võimalik klient. Me säästame teie ajakulu loomepiinadele, mis on meie eriala, ja nii saate teie rakendada kõik oma ressursid omal alal tegutsemiseks. Me anname teie ärile hoogu ja toetame, kus vaja, tehes seda kergelt ja elegantselt.


Brewery olleklubi veebilehekulje loomine
Brewery olleklubi veebilehekulje loomine
Copyright 2008
Planb! reklaamiagentuur Veebimajutus

Info: (+372) 640 3204, 640 3205

info@planb.ee